loading...
سایت سرگرمی و تفریحی تک وب
حمید بازدید : 99 جمعه 1393/08/30 نظرات (0)

هنوزم میشه با دستات یه دنیا مهربونی کرد

ببین بی تو چه داغونم تو رو جون چشات برگرد

ببین مرز جدایی رو چقدر باریک می بینم

تو نزدیکی به من اما تو رو تاریک می بینم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

♫♫♫♫♫♫

تموم این خیابونا قدم هات زیر بارون ها

بهونه ی تو رو دارن نمیشناسن منو تنها

هنوز عطر تو رو داره تن نمناک آغوشم

هنوزم اون لباسی رو که دوست داشتی می پوشم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

♫♫♫♫♫♫

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

 

دانلود در ادامه مطلب

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 171
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 361
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 604
  • بازدید ماه : 1,710
  • بازدید سال : 7,575
  • بازدید کلی : 106,583
  • کدهای اختصاصی