loading...
سایت سرگرمی و تفریحی تک وب
حمید بازدید : 86 پنجشنبه 1393/06/27 نظرات (2)

 

 

MP3 – 320

 

Morteza Pashaei – Roozhaye Sakht

 

MP3 – 128

 

Morteza Pashaei – Roozhaye Sakht

 

 

 

متن اهنگ در ادامه مطلب

 

بارون صدای احساسه دل بارون چشات میشناسه

تو رو از دست دادم توی لحظه آدم دنیاش و میشناسه

تلخه سکوته این خونه آخه غیر از خدا کی می تونه

تیشه با تو بهتر میشه حال این دیونه

این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی

مگه میشه با یه خاطره سر کنی

تو می دونی من چیزی نگم بهتره

تو دنیا کی از ما عاشق تره

یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه

این اون دردیه که نمی فهمیه

یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون

گرفتس چقدر دل آسمون

♫♫♫♫♫♫

من دلخورم توام هستی ولی باز این غرور و نشکستی

چی شده بی خوابی تو که راحت رو من چشات و می بستی

درگیره درده مجنونم مردم میگن که من دیونم

اگه تنها تنها میری زیر بارون که من پریشونم

این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی

مگه میشه با یه خاطره سر کنی

تو می دونی من چیزی نگم بهتره

تو دنیا کی از ما عاشق تره

یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه

این اون دردیه که نمی فهمیه

یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون

گرفتس چقدر دل آسمون

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mr.0m!d در تاریخ 1393/06/27 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
داداش وبلاگت عالیه
حیف این تلاشی که مکنی نیست؟
آخه وبلاگ به درد نمیخوره
بیا با هزینه نا چیز تبدیلش کن به سایت
با هزینه ناجیز
اینم سایت خودمه(نمونه کار):
www.Net-Farsi.net
اینم ایدی یاهوم هست:
omid_kuhi

این نظر توسط ayla در تاریخ 1393/06/27 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

سلام...چ وب جالبی و زیبایی داری...ممنون میشم ب منم سر بزنی و برام نظر بزنی...منتظرتم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 171
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 533
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 868
  • بازدید ماه : 1,974
  • بازدید سال : 7,839
  • بازدید کلی : 106,847
  • کدهای اختصاصی